.

מי-טל ודן ״התחנה האחרונה במציאת אהבה״ מציגים: 

להתשחרר מהאקס, לתמיד!

באמצעות מנגנון 4 הרבדים של שיטת פרואקטיב

תכנית פעולה מפורטת + תהליך עומק על תת המודע 

שווי החבילה: 500 ₪

עכשיו: 197 ₪ שח בלבד

* לתלמידים שרכשו את קורס זוגיות מאושרת- המוצר הזה כלול בפנים. 

איך להשתחרר מהאקס באמצעות מנגנון 4 הרבדים של שיטת פרואקטיב:

 

להתגבר על אקס הוא תהליך עמוק שעלול להיות כואב אך יכול גם להיות משחרר, מפתח, מעצים, ומשפר חיים ומערכות יחסים.

* קרו מקרים בעבר שאחרי שאנשים עברו את התהליך העוצמתי של שחרור האקס מכל 4 הרבדים, האקסים חזרו לחיים שלהם, ממקום חדש ובריא הרבה יותר. אז אין לדעת מה נכון עבורך או מה מחכה לך בעתיד- מה שבטוח, שהתהליך הזה הוא זרז הכרחי ויחסוך לך המון סבל, זמן ואנרגיה בהתמודדות שלך עם קשרי העבר שסחבת איתך עד היום:

תהליך ההפרדה בין שני אנשים, שהיו פעם זוג, קורה ב -4 רמות שונות המשפיעות זו על זו:

 

הרובד הראשון- שחרור ברמה הפיזית: 

יצירת הפרדה פיזית מהאדם האחר, זה יכול להיות החלק הכואב ביותר בתהליך, והמעשה האינטנסיבי ביותר של תהליך הפרידה. ברגע שעושים עושה את זה, החלק הקשה כבר מאחוריך- אחרי זה- משחררים את הקשר ברבדים הבאים:

 

הרובד השני: שחרור ברמה הרגשית:

התחושות העיקריות שעולות בשלב זה יכולות להיות תחושות של אובדן, הרגשה לבד, פחד, נטישה ותחושות כואבות אחרות שעשויות להגיע. זה בסדר גמור ודבר טבעי מאוד שיקרה. אף על פי כן, הרגשות הללו צריכים לעבור, כך שתוכל להתקדם בחיים שלך. הבעיה באה כאשר איננו יכולים להרפות מהרגשות הללו ולעבור מהאדם האחר. אם עברו יותר משלושה חודשים מאז הפרידה והתחושות הללו עדיין בלבך, יכול להיות שקשה לך מאוד להיפתח לאפשרויות חדשות ולזוגיות חדשה. היבטים לא פתורים אלה של מערכת היחסים, שהם מקומות בתוכך, צריכים וניתן לנקות ולהבריא.

 

הרובד השלישי - שחרור ברמת המחשבות:

זה כולל את ההרגלים שיצרת ודפוסי חשיבה סביב הקשר עם הצד השני. אולי עדין יש בך חלק שמשווה, או נזכר, או ממחשבות טורדניות סביב אותו קשר בניסיון להסביר לעצמך, במוחך, כיצד הוא / היא היו מתאימים לך או ממש לא מתאימים לך, ומדוע הוא / היא לא היה האדם הנכון עבורך לבלות את חייך וכו'. חשיבת יתר- וחפירה מתמשכת בנושא- יכולה להיות מאוד שואבת ומעייפת. אם אתם לא ביחד ולקחתם את ההחלטה להיפרד, לחיות מחדש את זיכרונות העבר יכול להיות הרגל הרסני.

אם עדין יש לך לבטים לגבי הקשר:

אם יש לך מחשבות שניות בנושא, או תהיות אם ההפרדה הייתה ההחלטה הנכונה לקחת, כדאי לשקול את זה ממצב נפשי בריא וברור, כך שתוכל לראות את התמונה כולה בצורה ברורה.

 

הרובד הרביעי של שחרור מאקסים - תת המודע:

כששני אנשים נמצאים בזוגיות ונמצאים ביחד זמן מה, האנרגיה שלהם מתמזגת. מתחילים להרגיש אחד את השני ולהבין אחד את השני ברמה עמוקה. כאשר מחליטים להיפרד, חלקים מסוימים בנשמתנו עדיין יכולים להישאר ממוזגים, ואלה ישפיעו עלינו ברמה הרגשית וגם ברמה הנפשית והמחשבתית.
החיבור הזה יכול להישאר ברקע שנים- אם הוא לא מטופל כראוי. יהיה לנו קשה להפסיק לחשוב או לחוות זיכרונות עבר של האדם האחר ממנו נפרדנו. זה אולי נראה משהו שקשה לשחרר, אבל זה ממש לא. אלה היבטים טבעיים מאוד בפרידות ועם תהליך השחרור שאנחנו עושים ב4 הרבדים- ניתן להפריד את המיזוג בצורה נעימה- ולאחות את האנרגיה הרגשית שלך במהירות ובטבעיות.

 

מה אם האקס עדין חלק מחייך?

אם בן הזוג לשעבר שלך עדיין מופיע בחיים שלך (נניח: אבא / אמא של ילדיך) חשוב להתמודד עם המטען הרגשי שהוא / היא מכניסים לחיים שלך. תהליך השחרור מכל 4 הרבדים יאפשר לך לשים גבולות ברורים ברמה הפיזית, הרגשית והנפשית, וגם לנקות כל תלות רגשית או אנרגטית מבתת המודע-  כדי שלא תהיו תלויים רגשית זה בזה.

 

מדוע אנחנו מספרים לך על כך ואיך זה יכול לעזור לך:

אנחנו מרגישים שכל מה שכתבנו כאן חשוב. אם חשוב לך להשתחרר מאקס, כדי לאפשר לך ליצור מערכת יחסים חדשה ובריאה. חשוב מאוד לשחרר את קשרי העבר מכל ארבעת הרבדים, צריך תהליך מובנה לשחרור מאקסים שכולל עבודה בכל 4 הרבדים האלו.

ובמיוחד בשביל זה יצרנו את הההדרכה והתהליך העוצמתי שיאפשרו לך: להשתחרר מהאקס לתמיד, בכל 4 הרבדים.

התהליך הזה יכול לעזור לך לרפא ולנקות את לבך, פשוטו כמשמעו - ולפתוח אותך לזוגיות חדשה וטובה יותר.

בין אם עברו יותר מחודשיים - שלושה מאז שהקשר הסתיים, או שאולי עברו כבר שנים- והדברים לא התבהרו לך או השתחררו ממך עדין, אנחנו מזמינים אותך לעבור תהליך קצר- ממוקד ועוצמתי שבו: נדריך אותך לנקות את משקעי ומטעני העבר מכל 4 הרבדים, כולל תהליך עוצמתי על תת המודע וגם נפתח את הדלת וההתכננות לזוגיות חדשה, מדוייקת ומעצימה בחיים שלך.

 

נרשמים בלחיצה על הכפתור האדום:

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.